Marta Panadés Guerrero
Marta Panadés es Doctora en Filología Alemana y profesora asociada del Departamento de Lenguas y Literaturas Modernas y de Estudios Ingleses de la Universitat de Barcelona desde 2002, donde actualmente imparte docencia en el Grado International Bussiness de la Facultad de Economía y Empresa desde 2015 y en el Máster de Formación del Profesorado de Secundaria, Bachillerato y EOI de la Facultad de Ciencias de la Educación desde 2016. Paralelamente imparte docencia de lengua alemana aplicada al turismo en el Grado en Turismo de Euroaula Tourism School (Universitat de Girona).
Algunas de sus publicaciones son:
Panadés, M. (2019). Sich beschweren als expressiver Sprechakt in professionellen Umgebungen: emotionale Werte im Kommunikationsstil von didaktisierten Beschwerden Spanisch/Deutsch. En: Linguistik, DaF und Übersetzung. Volumen 2. Frank & Timme. Panadés, M.; Fernández-Villanueva, M.P.; Poblet, M.C. (2016). Tutories de comunicació intercultural per a la mobilitat internacional (alemany). En IX Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Número 3, Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). ISBN:2385-6203. Publicación online (http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/903) Panadés, M. (2016). El desarrollo temático como estrategia persuasiva en textos publicitarios en prensa escrita alemana. En: Miradas híbridas sobre la lengua y literatura alemanas. Hybrische Blicke auf die Deutsche Sprache und Literatur (pp. 63 - 76). Frank & Timme, ISBN: 978-3-7329-0235-4. Panadés, M. (2014). Las estrategias de implicación emocional en anuncios en prensa escrita alemana. Revista de Filología Alemana (22), pp. 189 - 206. https://www.ucm.es/fil_aleman/revista-de-filologia-alemana. ISSN: 1133-0406 |
|||||||
Marta Panadés és Doctora en Filologia Alemanya i professora associada del Departament de Llengües i Literatures Modernes i d´Estudis Anglesos de la Universitat de Barcelona des de 2002, on actualment té dedicació docent al Grau International Business de la Facultat d´Economia i Empresa des de 2015 i al Màster de Formació del Professorat de Secundària, Batxillerat i EOI de la Facultat de Ciències de la Informació des de 2016. Paral.lelament imparteix docència de llengua alemanya aplicada al turisme al Grau en Turisme d´Euroaula Tourism School (Universitat de Girona).
Selecció de publicacions:
Panadés, M. (2018). Sich beschweren als expressiver Sprechakt in professionellen Umgebungen: emotionale Werte im Kommunikationsstil von didaktisierten Beschwerden Spanisch/Deutsch. A: Linguistik, DaF und Übersetzung. Volum 2 (pp. 1 - 7), Frank & Timme. Panadés, M.; Fernández-Villanueva, M.P.; Poblet, M.C. (2016). Tutories de comunicació intercultural per a la mobilitat internacional (alemany). En IX Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Número 3, Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). ISBN: 2385-6203. Publicació online (http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/903) Panadés, M. (2016). El desarrollo temático como estrategia persuasiva en textos publicitarios en prensa escrita alemana. En Miradas híbridas sobre la lengua y literatura alemanas. Hybrische Blicke auf die Deutsche Sprache und Literatur (pp. 63 - 76). Frank & Timme, ISBN: 978-3-7329-0235-4. Panadés, M. (2014). Las estrategias de implicación emocional en anuncios en prensa escrita alemana. Revista de Filología Alemana (22), pp. 189 - 206. https://www.ucm.es/fil_aleman/revista-de-filologia-alemana. ISSN: 1133-0406 |
|||||||
- Dept. Llengües i Literatures Modernes i d'Estudis Anglesos
- Secció d'Estudis Germànics
Gran Via de les Corts Catalanes 585- 08007 Barcelona
Telèfon: 93 403 56 76
rosaperezz@ub.edu
- Com arribar-hi